Rädslan skrämmer mig mer än oron i din röst

2010-03-04 - 19:56:32 / Cissi möter världen
Jag är rädd, skräckslagen om jag ska vara ärlig.
Kommer inte gå in på vad, låter dumt men kommer inte gå in på det.
Orkar inte just nu.

Imorn har jag Omtenta igen, på anatomin och fysiologin, har inte hubbit plugga då praktiken och
seminarium har tagit upp min tid. men ska försöka skriva ändå.
Kanske sitter mer än vad jag tror.

Vill ha sommar och sol nuuu!!

Längtar som f*n! Ont i halsen har jag oxå, men tid och vars sjuk, nee
Har praktik nu fre-lör-sön. =)
3 Kommentarer
Elin

hej hej. visst kommer jag ihåg dig, men dock var det som sagt länge sen. då annika fyllde 16? tror jag :D

Jo jag hade ju varit tvungen att åka själv jag med. för de jag hade bjudit med ville inte. så jag avbokade tyvärr.

2010-03-05 @ 09:00:24
URL: http://lillalelin.blogg.se/
Anonym

känner du någon som sitter fast ute på Ålands hav?

2010-03-05 @ 11:06:57
Malin

Längtar också till sommaren.. så trött på all snö och is!



Den nya bloggadressen är: svartisa.blogg.se.

2010-03-08 @ 18:34:22
URL: http://svartisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: