dag1, presentation av mig själv

2010-11-30 - 20:46:22 / Mellan himmel o jord
Nu är det då dags för ämne nummer ett vilket är ganska lätt, en presentation av mig själv.
Men sen blir jag lite tveksam, hur gör man en bra presentation?
Vad vill ni egentligen veta.
Ni vet hur gammal jag är, att jag har en underbar sambo och en lika söt kissemiss :)
Jag heter då som sagt Cecilia, men kallas mesta dels för Cissi, bor i liten kuststad vid namn Oxelösund.



Tog studenten till sommaren 2009, och jobbade extra på tre jobb den sommaren, städade, willys och hemtjänsten. Nu håller jag mig endast till hemtjänsten de dar jag kan när jag inte studerar.
Läser till sjuksköterska som består av tre år eller sex terminer hur man nu väljer att se på det. Jag är iallafall på termin tre av sex, så är halvägs!

Mina fritidsintressen har pendlat mycket till och från, just nu är ett av de större intressena träning och world of warcraft.
Försöker träna ca 2-3 ggr i veckan men går mycket promenader och är otroligt kostintresserad, just nu äter jag en relativt kolhydratsfattig kost med mycket protein och en hel den koppar grön te. Grönt te mest bara för att det är gott, te är även det ett intresse inte lika stort men har säkert över femtio lösteer nu, alltifrån grönt, vitt, svart och rött.


Här är 2 bilder på de characters jag kör mest, min dk och min präst.
Står dock i två offspecc gear så därav de fula kläderna :( hehe
Ni som nu förstår vad jag menar med det, ni som inte gör det handlar det om deras kläder.
Finare kläder=bättre gear skulle man kunna uttrycka det. Och bättre gear gör gubben stark eller mäktig.
För att inte totalt töntförklara mig rör vi oss vidare.

Född och uppvuxen i nyköping med min mor och mina bröder och min låtsas pappa, nu har min låtsats pappa en ny familj så har fått 2 bonus små syskon <3 Mamma bor själv för första gången på 18 år och min ena bror har självklart egen lägenhet. Min andra bror omkom 2005 i en olycka när han var 20år. Då äldst av oss syskon.


Kort presentation av mig själv, vad tyckte ni saknades? :)
1 Kommentarer
Lena Saifa

Hej! Tusen tack söta :) Jag använder lite olika läppstiftar, men på den bilden så är det en från Isadora.

Jag har skrivit ett inlägg om den tidligare och ligger under kategorien: Beauty & Makeup :)



Kram, Lena.



2010-11-30 @ 22:56:47
URL: http://www.mrssaifa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: