Iq befriad datanörd som inte vet vad hon håller på med

2010-11-18 - 11:13:12 / Cissi möter världen
Jag är inte direkt jätte high-learned på datorer måste jag erkänna, så fick jag min nya data igår utav min sambo som han lyckades pilla med sig hem från jobbet. Skit bra tyckte jag för nu kan jag spela utan att det hackar och donar och har sig. Sen idag började alla problem (iallafall för en iq befriad varelse som mig).

1. Ingen msn (tar 700år att installera på en vista-burk som för övrigt är det sämsta operativ system jag haft)
2. Efter 700år har jag nu fått igång msn, den nyaste versionen som är skräp, suck.
3. Skulle skriva ett dokument i word, och kom underfund med att datan inte har office, då måste jag ladda ner den filen, men vänta jag har inget nedladdningsprogram.
4. Filen nedladdad, men vänta jag kan inte packa upp filen för att jag har inget att extrakta filerna med.
5. Okej nudå, nu ska väl allt funka. Nej för nu hittar inte winzip office filen som skall användas...


JAG BLIR GALEN!
1 Kommentarer
Marcela

sv: kommer fler bilder där vissaär bättre i s/v också.:)

2010-11-19 @ 00:17:45
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: