En till dag

2010-09-23 - 08:31:41 / Cissi möter världen
Försov mig idag, vaknade vid 8.00 och vi åker härifrån 8.15, mindre bra..
Men sen ringen min klasskompis och säger att läraren har bilstrul och komer först till 10. Skönt! :)
Så då fick jag äta frukost i lugn och ro och göra mig iordning.
Idag står Sårvård på schemat, och är den sista föreläsningen jag har innan jag åker iväg till Turkiet.
Nere i turkiet är min sambos föräldrar just nu, och dom hörde av sig och sa att det var varmt och skönt
och näst intill varmare i havet/poolen än i luften. 30grader om dagen!

Idag bestod min frukost utav
1 glas osötad nyponsoppa
2 wasa sport + med rökt skinka


Blir nog förmodligen en banan innan lunch och till lunch hade jag tänkte mig yoghurt och någon frukt :)

Nej nu ska jag sätta fart, ses hörs hej!
1 Kommentarer
Carolina

Sv: Va coolt att in hade årsdag på samma dag haha! 19:E September är en bra dag!



Hoppas du får kul på solsemestern sen också!

2010-09-24 @ 08:00:36
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: