7km powerwalk i solen

2011-04-10 - 14:23:24 / Mellan himmel o jord
Det blev en 7km powerwalk i solen med min fina Emma,
skönt och mysigt. Sitter nu och tänker för mig själv, jag kanske borde äta idag?
Ska ställa mig och laga lite matlådor till veckan tänkte jag så jag har det gjort,
sen blir det väl duschen och att läsa en vanlig bok för en gång skull.
Nu läser jag ju bara medicin böcker så skönt med en vanlig bok om omöjlig kärlek istället.

Blev tipsad på en blogg om boken och köpte den igår och läste nästan ut den igår.
Riktigt bra om man gillar lättläst omöjlig kärlek. Katarina Von Bredow - Bara inte du

1 Kommentarer
Carolina

Alla hennes böcker är otroligt bra! Det går inte att lägga dem ifrån sig när man väl har börjat!

2011-04-10 @ 14:47:13
URL: http://carolinahjelm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: