Du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig

2011-04-24 - 15:01:00 / Mellan himmel o jord
Min nacke och hals ser ut som ett bowlingklot, svullen och stel och det gör ont som fan.
Fick sjukanmäla mig till praktiken idag med och nu känner jag mig grymt dålig..
Ett 9timmars pass på OP att ta igen samt ett 8timmars pass på rehab att ta igen.
Jippi kayey Mother f*cker!

Påsken, denna underbara påsk. Vad har jag gjort?
På långfredagen var jag hos min pappa och träffade mina fina småsyskon,
älskar kommentaren som min lillebror sa
- Var har du räcerbilen?
Vi lånande den bara..
- Aha, men vart är den då?

Jadu, vart tog racerbilen vägen, vart tog du vägen?
Du blev din egen skugga och försvann från livet, och från mig.

 Jag ska aldrig mer säga sanningen
till nån som saknar förmåga att förstå

Det är ljust snart, jag vet
men än så känns det kallt
och gissa vad du glömde
den hänger runt min hals
Jag önskar att jag var en sån
som inte tänker alls

Som en bekant som hängt sig kvar
för att allting har gått bra
nu vill du vara vän med mig
men det vill inte jag

Jag är inte över dig än
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: