I'll soon be gone now and you wont even take a look back

2011-04-01 - 21:58:45 / Just don't
Jag sitter och saknar dig en kväll som denna.
Det är fredag, jag vet att du är trött från jobbet, har säkert somnat i soffan nu eller
kanske tagit dit ett glas vin och lagt dig i badet.
Jag tittade på tv, dom sjöng om kärlek och min första tanke var om dig.
Han sjöng om flickan han ville dela sitt liv med, bli gammal med och hade en framtid med
Jag tänkte på dig, på oss. Du tycker jag säkert är patetisk som känner som jag gör,
som saknar så mycket som jag gör. För mig är du mitt allt, och tänker inte be om ursäkt.
Bär ringen i ett guldhalsband, du är alltid med mig.

I'll be forever not your, I want you forever darling, Im gonna fight for you.
Even tho you are moving on every day
Every step you take each day is a step away from me,
are you relieved, are you happy now?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: