Meningslöst dravlande om saker ingen bryr sig om

2011-04-22 - 01:39:34 / Just don't
Jag ska hitta kraften att överleva, jag måste överleva.

Märkte idag att saker inte var som förut, personer inte var som förut mot mig.
Jag förstår att de inte vill ha kontakt med mig längre det gör jag, men saker gör ont för det.
Det som gör mest ont är att du inte ens kan skriva "glad påsk" i ett sms.
Jag vet att min påsk kommer vara allt annat än glad, men du kan väl åtminstonde skriva och önska mig glad påsk.
Men antar du är upptagen med någon annan ikväll, kändes som det på allt runt omkring.
Nu sover någon annan på "min" plats i sängen, sängen du köpte precis när vi träffades.
Mmset du skickade när sängen var ihop skruvad och sa att "min" plats var bredvid dig.
Någon vecka senare fick jag nyckeln till lägenheten.
Nu har säkert någon annan brud legat på min plats, eller kanske ihopslingrad runt dig.
Jag borde inte bry mig, är du lycklig så är de väl bra. De är väl så det är.
Punkt.
1 Kommentarer
SANNA

SV: Okej! :) Jag ska göra mig iordning för dagen! ;)

Är allt bra med dig? :D



KRAM

2011-04-22 @ 12:05:53
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: