Monday morning, and no work for me..

2011-04-25 - 09:54:46 / Mellan himmel o jord
Vad ska denna soliga Måndag innebära?
Jo.. Seminarie skrivande inför torsdagens seminarie.
Vila huvudet lite eftersom jag fortfarande har ont överallt i princip.
Roligt när man mår lite halv kasst och sen ska skriva en seminaire förberedelse om lidande och lidande berättelse.
Känns som att denna måndag kan bli riktigt bra haha.

Ska ta mig ut på en promenad idag, blev bara en kort promenad igår med Carro och sen skulle vi kika film
som jag somnade på på slutet. Den var riktigt söt och rolig "Love and other drugs".
Skickade sen dum som jag är sms till "min man" skrev att jag saknade honom,
att jag saknade hans snushög vid sängen, klädberget på byrån och alla andra småsaker.
Saknar att gå och lägga mig bredvid honom..
Jag fick inget svar, men det hade jag inte räknat med heller...

Imorn börjar sista veckan på OP, sen får ja vara tillbaka till normaliteten på underbara rehab igen.
OP var inte min grej, men narkosen imorn och denna vecka hoppas jag blir bra.

1 Kommentarer
louize

Heej :)

Allt bra med dog?:)

2011-04-25 @ 18:02:40
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: