Same same but different

2011-04-06 - 15:56:30 / Cissi möter världen
Första dagen på min 10veckors praktik är gjord,
gick bra, väldigt mycket info och rätt rörigt men kommer bli bra.
Jag träffade min "svärmor" säger det fortfarande även fast det inte är så
och hon presenterade sig som så när några frågade om vi kände varandra.
Jag fick en kram som egentligen var en vanlig kram men som betydde mera.
Att få känna att hon fortfarande bryr sig, vi pratade inte mycket om oss eller om dig
men hon fanns där. Imorn ska jag jobba hela passet ihop med henne, jag undrar hur det kommer gå.

Mitt schema är rätt bra, mycket dagtid och lite helger och kvällar.
Så ska se om jag kan fixa och jobba extra nu under våren någonstans, blir en
massa självtid eller dötid annars. Tänk vad bra det hade vart om jag bott kvar i mitt hus.
Hade haft flera helger som jag kunde pyssla i trädgården och bara njuta ihop med dig.
Det går upp ett ljus för mig igen, du vill ju faktiskt inte ha mig men ändå vill du det.
Återigen hamnar jag här, jag förstår inte.. förstår inte alls..


Ska ta en ny bild från praktiken, men ser i princip lika dan ut, mörkt hår och lite mindre kanske.. men same same but different.. Här var jag lycklig, det är jag inte nu.
1 Kommentarer
Tezza

provat att söka jobb på björntorp? har vart jätte dåligt med vikarier.

2011-04-09 @ 22:41:31
URL: http://meandeverything.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: