spending my time

2011-04-13 - 20:21:42 / Mellan himmel o jord
Sitter och tittat på skärmen, klickar upp din msnruta och stirrar på bilden i fönstret,
du har bytt bild, till bilden du hade innan vi träffades inte för att de spelar någon roll.
Jag stirrar på på den lilla msnrutan, ner på tangentbordet.
Jag vill säga dig allt, allt som föresgår hos mig, att ja tänker på dig,
men egentligen vill jag väl bara veta om du tänker på mig, saknar du mig någonting?
Jag vill ha din bekräftelse på att jag duger nu, vill känna ditt stöd spelar ingen roll
vem som bryr sig bara jag vet att du bryr dig.

Har haft två super bra dar, där du faktiskt inte funnits i mina tankar hela tiden.
kände idag att "fan vad bra jag är, vad häftig jag som person är"
Sen blev jag själv hemma ikväll, då blir jag som jag blir. Eftertänksam.


Jag log i idag. Nästan hela dagen.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: