I read a story about your past

2011-04-09 - 15:04:49 / Lite jaa
Those without faith, can never see the truth
even if It's staring them right in the eyes


Har bestämt mig nu, ska sätta ner min fot nu, stampa av och vara bestämd.
Trodde ni på det?
Såg ni min tomma blick och mitt avvaktande leende och mitt hoppsäckade kropsspråk,
klart ni inte såg, kände ni känslan när jag skrev, som om fetmarkeringen får det att låta hårdare.
Javisst.. Har bestämt mig för två saker iallafall, jag ska utelämna mig totalt för den jag älskar mest,
samtidigt som jag ska ta avstånd från allt vad känslor heter. Ingen kombination utan blir en sak i taget.

Ska laga mat åt min kära mamma ikväll, Marinerad fläskyterfilé med bacon och klyftpotatis.
Tror det blir gott. Kanske blir ett glas vin med Marcela och Maria ikväll, vore mysigt och trevligt.
Fick min virkade klänning från HM igår, super nöjd! Kommer bli så vacker i sommar.

If nobody know's than it might go away
1 Kommentarer
Marcela

bra mål! Och planerna för ikväll, yuummi. Fika?

2011-04-09 @ 17:09:04
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: