Vaknade som en mupp och somnar som en stjärna!

2011-04-11 - 22:39:35 / Mellan himmel o jord
Efter en grym kväll på praktiken kom jag hem och slängde i mig två mackor..
kom på vid rasten vid 18.15 att jag inte ätit på hela dagen, ups!
Men nu har jag nudelwok med kyckling och grönsaker i magen +
2 rostade mörka skivor längtan med makrill på. Så nu är jag redo för sängen.
Avklarade totalt idag ca 24000 steg. Helt okej för en dag som denna!

Nu blir det definitift sängen, klockan ringer 04.35 imorn och jag börjar 06.45.
See ya in tha afternoon b*tches! hahaha
Vilket humör ja har nu, värsta gangsta!
1 Kommentarer
MODEMARTIN

Hittar du på något kul i veckan? :)

2011-04-11 @ 23:29:46
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: