Where do you go when your lonely?

2011-04-08 - 16:38:00 / Just don't
Vart ska jag gå när jag är ensam, vart ska jag ta vägen när jag mår såhär?
Tårarna bara rinner, springer iväg nedför kinderna och sen tänker jag på dig och jag ler
samtidigt som jag gråter ännu mer.
Du hade nya jeans på dig idag, du har också gått ner i vikt och du log.
Ditt leende, skulle verkligen kunna sälja allt jag äger och har för ditt leende.
Jag såg sorgen i dina ögon, fast du tittade inte på mig, knappt inte alls eller så var det jag som
inte vågade möta din blick. Jag höll mig från tårarna, det var nära men du skämtade bort dom.
Du luktade gott och dina armar var varma och lika mjuka. Älskar din famn.


Honey its over now
It's harder now that it's over
And you're free
You're free with a history
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: