You are what you believe yourself to be

2011-04-27 - 19:58:18 / Mellan himmel o jord
Jag vill bara ringa dig, fan vad jag vill prata med dig just nu.
Men nej, jag ska inte. Jag "får" inte.
Time heals everything they say, men känns inte som om jag har tid.
You will change, you will grow away from me.
Seminarium imorn, motivationen är inte hög.
Men har rätt många dagar rätt ledigt nu, det ska bli skönt. Inte för att jag kan dela ledigheten med någon.
Vill bara krypa upp i din famn, kyssas en stund. Kramas en stund.





Kände idag att jag inte var tillräcklig, jag "dög" inte idag. Litet slag på näsan, men så är det.
Säger till mig själv, Väx upp för fan, och sluta var så jävla känslig!
1 Kommentarer
sofie

sv; tacktack! :)

himla fin design :)

2011-04-27 @ 22:30:50
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: