Antingen så lämnar dem mig eller så lämnar jag dem

2011-08-22 - 12:25:39 / Just don't
Vaknade vid 05, vred på mig. Gick upp och kikade runt i lägenheten.
Frös. Bäddade ner mig i sängen igen. Vaknade vid 07. Klockan ringde.
Somnade om, vaknade vid 10 igen. Gick upp. Duschade. Åt äpple/kanel yoghurt
och en äcklig smörgås. Lyssnat på musik och texter som flödar.
"But I don't really want you to stop and you know it so it doesn't stop you
"



Jag känner mig stark. Min vilja är stor. Mitt mod är där.
Klarar mig bäst själv, har jag alltid gjort. Ensamvarg men ett socialt mähä.
Jag försöker inte intala mig, eller intalar mig att det är på ett visst sätt.
Det är som det är och jag styr och kontrollerar mitt liv. Bara jag. Ingen annan.


Jag skulle förstå om du ändrade dig och vände om...
2 Kommentarer
f

okej kul :D

2011-08-22 @ 16:27:15
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
f

nu är vinnarna av dagens blogg uppe, kika in och kolla om det blev du :)

2011-08-22 @ 19:14:14
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: