Far more

2011-08-24 - 16:53:56 / Kärlek
Skulle vilja skydda dig från alla faror jag ser, från alla mörka moln och regnet som når din hud.
Skulle vilja tala om för dig hur mycket du betyder för mig, hur underbar du är.
Önskar att våran kontakt var bättre, eller annorlunda. Men låter det vara för nu.
Du är den som borde stå mig närmst, mitt eget kött och blod.
Tycker det är så svårt att finnas där för dig, jag försöker att inte tränga mig på
att inte gå för nära, att inte fråga dig. Men vill finnas där för dig.
Vill ge dig min hand, vill ge dig en kram. Nån dag står vi där du & jag. Det är bara du & jag kvar.
Vi mot världen. Bror och syster mot världen. Med världen.
Vackraste vackraste bror<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: