Tekniskt fel på Ving

2011-08-31 - 15:57:43 / Cissi möter världen
Lagom roligt. Bokade resa igår till kenya,
sola, safari, bada i Indiska Oceanen osv. Ni har hur underbart det låter?
Fick resan väldigt billigt, nästan löjlig summa men tänkte att eh dom har väl nån drive.
Får ett samtal under morgonen som låter såhär
"Hej mitt namn är XX och jag ringer ifrån Ving,
vi har tyvärr haft ett tekniskt fel på våran sida under gårdagen vilket gjort att eran resa är mycket billigare än väntat. Den är fortfarande nersänkt men inte för den summan ni har nu."
Den blev svin dyyyyyr..
Så nej Inget Kenya för min del, spanar vidare....
Har förövrigt köpt första delen till min resa mot kebnekaise!
Ett par Meindl kängor, inte exakt dessa på bilden men sort of samma modell och material!
Soon I'll reach the top!
3 Kommentarer
A Meths

Åh så tråkigt att det inte blev som ni tänkt!

När man väl har bokat så har man ju bestämt sig för det lixom men hoppas ni hittar på något bra ändå, som gör er nöjda:)

2011-08-31 @ 18:42:25
URL: http://meths.blogg.se/
A Meths

Åh så tråkigt att det inte blev som ni tänkt!

När man väl har bokat så har man ju bestämt sig för det lixom men hoppas ni hittar på något bra ändå, som gör er nöjda:)



Svar: tack:)

2011-08-31 @ 18:42:51
URL: http://meths.blogg.se/
Anonym

Tänk på att Meindl är rätt smala i lästen. Att trampa ut dem tar ett tag, de har j-ligt hög kvalité och tar ett bra tag på sig att anpassa sig till foten. Jag har inte någon aning om huruvuda deras damsortiment har en damläst, fast kängan finns som både dam och herr. Prova prova prova!

2011-08-31 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: