Varende vecka var ett år

2011-08-23 - 17:43:04 / Mellan himmel o jord
Nu är det ansökt igen.
Aspirantutbildningen, GMUn och Röda Korset.
Kommer nu gå på nålar i några veckor tills man får besked. Hoppas Hoppas!

Suttit nu och kikat all underbar utrustning jag ska köpa till det att jag ska ut och vandra +
som jag behöver när jag ska upp för vårat högsta berg här i Sverige. Japp.
Ni läste rätt. Jag ska upp för vårat högsta berg i Sverige. + att jag ska börja dansa.
Love the mix!



Lite av den utrustning som ska inhandlas. Behövs en hel del till, men detta är lite av stommen. Sen kommer tält som tyvärr kostar skjortan.
Men vad jag lääängtar! Alla tips på bra vandringsleder och vandringsbloggar eller bloggar där folk varit uppe på Kebenekaise uppskattas!
2 Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Oj oj oj vad jag är avundsjuk! Det låter ju helt otroligt :D



sv: ja gör en egen, det är verkligen kul och även om man lånar andras ord och foton så blir ju resultatet minst sagt personligt :D

2011-08-23 @ 21:09:22
URL: http://lorissalovebomb.se
Lisen

fasiken vilken utmaning!! tokgilla på det!



Lycka till, you can do it!!

2011-08-26 @ 08:21:24
URL: http://kentsdotter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: