I said hey!

2011-12-30 - 20:56:20 / Cissi möter världen
Skurat badrummet från topp till tå, tror badrummet är renare nu än när jag flyttade in!
Älsklingen har städat och skurat mitt förråd och sorterat allt i fina högar och ordning.
Vardagsrummet är ommöblerat, städat, uppdukat och fixat inför imorn och balkongen är i ordning gjord med alla ljus och stolar och "rökruta" haha.

Hela kroppen skakar och är allmänt trött. Ska äntligen få sitta ner och gosa ner mig i soffan.
Blir en tidig kväll ikväll eftersom imorn blir det ner på stan och fixa det sista
och sen hem och göra alla förberedelser inför Coctailpartyt.
Måste även fixa i ordnin mig i ren coctail anda med finklänning, uppsminkad och silversmycken.
Roligt roligt!

Nu döööö!
PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: