Jag vill aldrig att det ska bli morgon när du ligger bredvid mig

2011-12-22 - 13:13:43 / Cissi möter världen
Just nu ser det ut som kaos i min lägenhet!
Rivit ut två stora garderober på alla kläder/väskor/skor/jackor osv.
Ska sortera och fixa lite plats åt hjärtat.
Inte meningen att hon ska ha allt i väskor när hon är här, så då ska hon få lite plats med :)

  • Senare idag funderar jag på att göra lite brända mandlar, dock livrädd för smält socker för blir så förbaskat varmt. Kom just nu på dock att jag inte har socker hemma, hmm... Får nog nalla hos mamma såfall.

  • Ikväll tar jag jullov på riktigt, ska till rockbaren med massor av trevligt folk som jag inte känner alls haha. Men jag tror det blir alldelles bra, sen på rockenbaren träffar man alltid kul folk och människor man känner.

 

This is my life and I love every minute of it!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: