Vad gör hon med mig?

2011-12-02 - 19:13:44 / Lite jaa
Just nu är jag inte den piggaste människan på denna jord.
Blev en förbaskat kul utgång igår med Isabelle och Cindy på rocken.
Skulle "bara" ta en cider och ta det lugnt...
Eftere lite mer en 1 cider så var klockan 03 och sovdags.
Skoldag idag med opponering på C-uppsats.
Kunna motivera, disskutera och vara alert. Lätt när man vill kräka ur sig maginnehållet hela tiden? Nej.
Men lätt värt det efter en så bra kväll!

Ikväll vet jag inte hur planeringen ser ut, borde ta det lugnt dvs för att jag är sjukt sliten av den störda sömnen och pga av att jag ändå ska iväg imorn.
Imorn bitta vankas det pepparkaksbak med mina älskade små syskon, så pigg behöver jag vara!

PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: