Idée!

2011-02-01 - 08:49:19 / Mellan himmel o jord
Idag trotsar jag tån och drar till gymmet för första gången på en vecka nästan!
Som jag längtat!
Hoppas det ska gå bra dock utan några känningar ifrån den rackarns tån.
I eftermiddag är det Idée seminarium inför C-uppsatsen. Intressant och Lärorikt.
Har kommit på ämnet som jag och en kurskamrat ska skriva om nu gäller det bara att komma underfund
med metod, syfte, frågeställningar osv osv..

Nej nu ska jag äta upp gröten och gör mig iordning. See yA!
1 Kommentarer
A Meths

Svar: tack underbara du för din fina kommentar, det värmer i hjärtat att någon orkar läsa, bry sig tillräckligt för att svara och dessutom vara personlig.

TacK!

2011-02-01 @ 13:05:39
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: