Kommunikation

2011-02-11 - 09:39:22 / Mellan himmel o jord
Det är så lätt men sker så sällan, kommunikation.
Jag ser på tv hur protestanterna i Egypten försöker få sin tillvaro bättre men med en president som säger att han sätter in militären för saker och ting och vägrar lyssna på sitt folk så kommer man inte långt. Kommunikation.
Jag hade gått och trott en sak och var säker på att det var så, tills jag fick motsatsen bevisad ja ett hanska hårt slag, det hade varit lättare med Kommunikation från början.
Det är så lätt att man börjat tro saker, högstadie tjejen får höra ett skvaller och tror sedan att hennes bästa vän har gjort si och så med hennes kille. Åter igen Kommunikation.
Vi kan prata, vi pratar varje dag om saker och ting, men inte förän härom dagen kommunicerade vi, inte förän härom dagen fick jag reda på hur allt verkligen var. Tänk vad lätt det var, vad jobbigt det var. Men ändå Kommunikation.

Prata mera, kommunicera. Vad vill jag? Vad vill du? Vad har vi för gemensam målsättning?
Det är så lätt. Jag ska nu härmed råda alla med ett litet litet enkelt råd. Kommunikation!
2 Kommentarer
t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; tack så mkt , ja precis , hade varit super snyggt :)!

2011-02-11 @ 10:33:49
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
tessan

vad kul =)



händer det idag??



Var en present så det är en här i avesta. kommer ej ihåg :P men kortet på killen och jag är hans pappa som har knäppt :)



händer det idag?

2011-02-11 @ 10:51:45
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: