Walk on

2011-02-17 - 07:49:25 / Träning och kost
Dricker mitt morgonkaffe, gud vad gott det är!
Sitter med jogging kläderna på och snart ska jag gå ut för att ta mig en tur.
Mitt mål är att jogga halva rundan som jag i normala fall powerwalkar.
Jogging och löpning är inget jag är bra på, men skulle vilja vara bra på det.
Så lite träning så kanske jag till sommaren kan springa samma runda runt :)
Nu vintertid har jag märkt att det tar nästan dubbelt så lång tid att ta sig runt dock,
tror det är för att det är ganska oskottad mark. Men vet inte riktigt.


En tränings bild ifrån 08, lite utav mitt mål är att få tillbaka denna form och sen gå ner lite till :)
Men jag är på god väg!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: