Antikoagulantia

2011-01-10 - 16:15:44 / Cissi möter världen
Har hunnit med ett gympass på förmiddagen med Marcela, gick riktigt bra fast det var första gången jag kunnat träna på allvar sen förkylningen. Får se hur träningsvärken mår imorn! haha.
Sedan kom jag hem och gjorde mig en god sallad bestående av massa sallad, 1 kokt ägg(bara äggvita) och sen 1 quornfilé stekt i olivolja. Mums! Blev även ca ½dl minikeso till.

Nu har jag pluggat i snart 4-5 timmar i sträck, sambon lagar mat i köket och jag ska bli serverad. Skönt!
Ska slutföra kariovaskulära läkemedel och sjukdomar efter ca 7 sidor på datan, och angripa nästa imorn.
Imorn ska jag sätta tänderna i Obstruktiva sjukdomar och läkemedel. Dvs lungorna!

Jag saknar faktiskt inte att vara blond, hur fint det än är :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: