Det kom lite mera snö

2011-01-07 - 11:50:14 / Cissi möter världen


Igår skottade jag och sambon bra länge, nästan 30cm mera snö över två dagar.
Och eftersom vi båda legat sjuka så har snön bara legat där flera dagar..
Så igår gick vi ut och tog hand om det, snacka att svetten rann sen.

Idag blir det till systemet och handla lite vin, vi ska ha mysmiddag ikväll med fläskfilé
vet dock inte än vad vi ska laga, har ni något gott recept som inte kräver ugn?
Imorn blir det 20års fest för mig, kommer nog bli rätt bra med folk och jävligt kul som vanligt!
Nej nu ska jag äta upp min äggvita och göra mig klar för dagen, hörs och ses!
1 Kommentarer
Marcela

Stek fläskfile med lite goda kryddor, sedan kan man göra stekt potatis! :) Riktigt gott, och servera med någon god sås! :)

2011-01-07 @ 18:28:09
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: