Excuse me, do you like feet?

2011-01-24 - 18:27:53 / Mellan himmel o jord
Dagen har inte givit mig så mycket,
skurat hela badrummet, tvättat massor av kläder och tagit en promenad till sambons syster och fikat och spelat dance central.
Har dock ett litet problem, eller ganska stort. Har en gigantisk tå seriöst, det gör så himla ont.
Inte när jag bara sitter men när jag går. Den ser ut som en stor röd potatis ungefär, och vet inte varför :(
Har en liten blåsa på den, ett litet sår och sen en rejäl svullnad.
Går inte i trånga skor, det är ingen svamp på den och inte nageltrång.. bara smärta och svullnad och lite små klåda dock. och ja det är förmodligen en liten infektion. Usch, tycker det är äckligt med fötter.
Jag vet att jag ska bli sjuksyster men fötter är nog något jag inte tycker mycket om, inte ens mina egna..
Vad tycker ni, gillar ni fötter?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: