Gym och sedan kika lite kläder

2011-01-14 - 08:54:54 / Cissi möter världen
Sitter och dricker min kopp kaffe och äter min fil just.
Helt orelevant men ändå.
Idag står gymmet och stan på schemat och avslutar nog eftermiddagen med lite plugg.
Sitter med två kommande tentor nästa vecka. En stor farmokoterapi tenta där varken lärarna eller elever vet vad som egentligen efterfrågas och sen den jobbigt läkemedelsberäkningen som man måste ha 100% eller ja alla rätt på för att klara. Det SUGER rent ut sagt.

Hoppas på att hitta lite saker på stan idag, bland annat.
  • Söt virkad sommarklänning (verkar jag dock inte vara ensam om)
  • Jeansskjorta i lite lätt oversieze
  • Puderrosa flickigt söt topp att ha till ett par
  • ljusa jeans
  • Deodorant
  • Vårjacka
Har dock inte alldelles för mycket pengar så idag blir det fönstershoppa och prova lite olika stilar :)
Vi får väl se om jag lyckas ta någon bild på allt sammans!
1 Kommentarer
Joel Lindblad

oj :O

2011-01-14 @ 18:22:47
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: