It's a beautiful day!

2011-01-30 - 12:14:48 / Mellan himmel o jord
Solen lyser, det är söndag och jag är pigg som en lärka och glad som en mört!
Ska försöka ge mig ut på en promenad och se hur tån klarar av det.
Jag hoppas på att börja träna igen imorn och kunna hålla det ett tag.
Blir ju slut i kroppen och huvudet när jag inte får röra på mig.
Men har iallafall fått lite vettigt gjort, målat om en skohylla, tvättat allt som fanns, bytt till nya gardniner och gardinstänger, storhandlat, handlat ny matta till hallen och nya fina inrednings detaljer till köket!

Ska försöka fota en fin bild på ett soligt och kallt landskap nu när jag går ut på promenad!
Hörs igen senare!


Föresten titta inte på Psalm 21, sämsta skit jag sett på länge, dålig storyline, dåliga effekter och framförallt inga höjdar skådisar.. Men men. Sverige gör framsteg i filmbranchen så keep up the work, nån dag kommer en sevärd svensk film!
2 Kommentarer
Marcela

sv: Jag kommer gärna och dansar lite med dig, skulle vara hur kul som helst! Men är du sugen på att kanske börja en nybörjarkurs i streetdance eller så? För jag är riktigt sugen på det med, salsa får jag kanske vänta med då. ;)

2011-01-30 @ 13:28:40
URL: http://mdiaz.blogg.se/
Jasmine

Vilken fin design du har på bloggen! :)



Svar: Oj, tack så mycket! Din kommentar gör mig väldigt glad. Alltid roligt att någon gillar det jag skriver. Läs gärna mer. Det finns bland annat än fortsättning på inlägget som du kommenterade; http://rosanatt.blogg.se/2011/january/handlingar-behover-bli-bekraftade.html, läs det gärna. :)



Trevlig söndagskväll, kram

2011-01-30 @ 16:36:58
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: