It's just us, we ignore the crowd dancing

2011-01-09 - 23:29:55 / Mellan himmel o jord
Igår var det fest, det var relativt lugnt och roligt.
Alla tjejerna körde kinect, stod och hoppade som fån och hade trevligt.
Kvällen avslutades runt 00 då många drog till krogen.
Jag, Carro och sambon avslutade runt 02 när Carros buss gick hem.
En mycket rolig och händelserik kväll.

Idag vaknade jag vid 06 av att jag var törstig som ett djur, brukar bli så dagen efter.
Sov sedan vidare till halv 12 och var då inte ett dygg bakis. Var bara trött och seg.
Nu är det nog med alkohol för min del till sommaren eller något. Känns som att det har blivit lite mycket att dricka två helger i en månad. Usch. Inte van haha.

Nu sitter jag och lyssnar på underbar musik som ikväll består av Robyn - Indestructible
härlig synth, sjukt bra text och lagom såhär en trött söndag.
Gick 35 minuters promenad ikväll och det var super skönt!
Imorn bitti blir det gymet med vackra Marcela, sen ska jag tok plugga resten av veckan.


Im too lost in you to lose you, you are all I need<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: