Klickade hem lite

2011-01-25 - 08:58:59 / Vår
Jahopp, blev ingen kursstart och föreläsning för mig inte idag.
Vaknade av att hela tån vätskade och gjorde ont, och var svullen mer än igår :(
Så blir vårdcentralen och förmodligen penicilin idag..

Ska passa på att hämta ut ett paket från Ellos också!
Beställt lite på rean, en söt ljus denim jeans kjol och nåt mer jag inte kommer ihåg.
Igår klickade jag även hem denna söta kjol från Halens
och även ett par snygga ljusa jeans som ni ser här nedan!Kjol Jeans

Nu ska jag göra mig i ordning det sista och bege mig ut i snöyran!
1 Kommentarer
A Meths

Åh så härligt med nya kläder, men mindre kul med en arg tå.

Får hoppas att dom kan hjälpa dig =)

2011-01-25 @ 13:19:12
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: