My smile is taken

2011-01-01 - 22:07:31 / Just don't
Nytt år, igen.
Det går så fort, jag vet inte varför men precis efter nyår och dagarna innan jag fyller år blir jag alltid deppig och ledsen. Har vart så sen jag vet inte när. Börjar alltid tänka efter, leta efter fel, leta efter något.
Inte någon utan bara något egentligen.
Om två dagar fyller jag 20år, jag har bävat för den här dagen rätt länge faktiskt.
Nu blir jag lika gammal som min döda bror, nu blir jag lika gammal som min 6 år äldre storebror.
Min älskade vackraste storebror.
Det är så fel, han ska vara äldra än mig, jag vill inte bli äldre än honom.
Har känt förakt mot min 20års dag sen min bror dog, jag ser det inte som något positivt, jag ser det inte som något alls. Jag ser det bara som förjävligt rent ut sagt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: