We don't leave anyone behind

2011-01-27 - 23:49:04 / Vår
Håller av och håller på och håller an
håller i, håller om, håller till
Håll om mig ikväll
Tyck om mig ikväll

Tänker, förstår och försöker
Förmågan att lyssna på det oförmågna pratet
Stumheten som lyser som månen i natten
Jag håller om, dig...

Ofta, sällan och ibland
Rätt, fel och finns det ett mellanting?
Mellanting på fel borde fortfarande vara fel,

Nära, men bara nästan
Du sköt mig inte mitt på
det kom utanför idag
Du räddade ett liv

Håller av, håller på och håller an
Håller i, håller om, håller till
Håll om mig ikväll
Tyck om mig ikväll
/ Cecilia. J
1 Kommentarer
Marcus Runsjö.

förvirrande men ändå fint :)

2011-01-27 @ 23:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: