Amaranthine

2011-07-24 - 20:40:45 / Cissi möter världen
För att livet går bra nu! Mår sjukt bra, riktigt bra!
Älskar att mina toppar och dalar pendlar snabbt, igår var det en dag av funderingar
inga ledsena, inga arga bara tomma. Idag är en dag av extrem energi och känsla och glädje!
Love my life!

Dagen har hunnits med som följer:

Väggen av "hemligheter" klar! (vill nu ha hela väggen så, tok snyggt!)
Köpt mer inredning till mitt badrum som jag således även fått upp.
Färgar håret, eller utväxten som gjort sig till känna.
Stor städat lägenheten, får ju "besök" imorn. * lite större leende*
Dansat, dansat och mer dans i mitt vardagsrum *skratt*
Gått en lite kortare promenad, skönt men blåsigt.
Dricker kvällste och äter knäckebröd med ost och gurka.
Kikar resa via SJ, ska ge mig ut i världen nu på torsdag tänkte jag...


Just because I smile more and more each day...
2 Kommentarer
ståkkhålman

Exakt! Jag får "gilla" bilden här istället för på FB. GILLA. Mycket bra kort av M.

2011-07-27 @ 02:27:21
Cissi

Tackar du! Förstod inte varför du inte skulle kunna gilla på FB men tack! Marcela är grym!

2011-07-27 @ 18:48:26
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: