Ett leende smittar av sig...

2011-07-07 - 11:10:54 / Mellan himmel o jord
Nu har jag en sån där dag igen.
När man bara vaknar på morgonen och allt är så underbart.
Gjorde en god frukost bestående av fil med hallon/lingon och blåbär,
till det några skivor Cantaloupe melon och ett glas iskaffe.
Lyssnar på musik som gör mig glad, pratar med vänner som får mig att må bra
och solen skiner och mitt leende sitter klistrat. En bra dag. En grymt bra dag!

Snart kommer min morbror med fru och kusiner ner från Uppsala och ska lämna lite saker som dem ville bli av med,
och jag behöver fortfarande lite prylar så passar bra.


Let's take a ride and see where we end up, no destination.
Just go.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: