I pray that something picks me up, and sets me down in your warm arms

2011-07-23 - 23:22:16 / Orden från mig
Jag har börjat många meningar under kvällen,
om vad jag ska skriva, hur jag ska skriva det.
Vem som läser, hur orden betonas och hur meningarna byggs ihop.
Vissa människor önskar jag läste på bloggen, det är så mycket lättare att säga vad jag vill i text
än i ett samtal. Vissa vill jag inte ens ska kika in här, det blir för nära. För oförståligt.


I don´t care if you don't want me
I'm yours – I'm yours right now

Jag vill att du kommer nära, farligt nära där jag blottar mitt inre
Sen vill jag att du stannar kvar där. Håller om min själ.
Ser mig. Jag vill bli berövad min frihet, jag vill tillhöra någon annan än livet.
Jag vill tillhöra dig. Om så för en kväll, så tillhör jag dig där och då.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: