I wanna call you in the middle of the night, cause I miss you

2011-07-04 - 14:38:53 / Cissi möter världen
Helgen har varit bra, inte som planerat men bra.
Igår kikade jag och Robert på transformers 3, den var grymt bra.
Väldigt oförutsägbar vilket jag gillar.

Kom hem vid 00 på natten, duschade och kröp ner i sängen. Kunde inte somna.
Hjärtat rusade, pulsen slog fort och jag fick ont. Förbaskat ont i bröstet.
Andningen blev sämre, yrseln svepte över mig, tappade balansen liggandes,
hur man nu lyckas. Gick upp o kräktes. o låg vaken vidare. 05 ringde klockan. Dags för jobb.
Eller inte =( Jävla skit kropp rent ut sagt, fattar inte vad det är med mig.
Får jag byta till en frisk kropp? En som inte blir sjuk tack?
Är jag utbränd?

Ringde VC som ringde upp, fanns inga tider idag. Jourtid ikväll eller akut tid imorn vid 7.
Så valde den imorn bitti, vill ha en vanlig stressad läkare och inte bakjouren som bara skickar hem än.
Så imorn tar de förhoppningsvis lite prover. Ska be om CRP, HB och tyriodea iallafall. För känner mig blek/kall/matt/illamående/yrsel så jag tappar balansen/ont i bröstet/vilopuls på 85?! (min normala är 65)

Nånting är inte rätt med mig, har det nånsin vart det å andra sidan? haha.
Vissa tror de är panikångest, flera som föreslagit det, men jag vet inte.
Känner mig rätt tillfreds med allt just nu. Visst har de varit way to much en period. Men just nu
är det bara jobb o jag själv. Vilket känns okej.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: