Just say Yes!

2011-07-20 - 19:38:06 / Kärlek
Just nu har jag ett stort leende på läpparna,
eller jag har haft det hela dagen.
Mår bra, riktigt bra! Har "ringt" samtalet, vilket löste sig.
Har köpt ytterligare lite saker till lägenheten, fått upp halva ljudsystemet
och bestämt mig att måla om köket till helgen! Super.

Dansar mig ner till stan för att gå på sena bion med Robert,
dags för sista Harry Potter filmen.
Robert är en av de finaste vännerna jag har, vi har så kul ihop.
Bio för några veckor sedan då blev det sista transformers, hade en underbar midsommar ihop
och nu bio igen. Man kan aldrig få för mycket av honom! :)


Dags för en ny bild på oss kanske?? Denna är från innan jul!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: