Memories, there to remeber, yours to keep

2011-07-29 - 03:57:27 / Kärlek
Många minnen från olika tidsepoker gör sig till känna inatt.
Delar av mitt liv som "ung och ovetandes" innan kärleken kom in i bilden.
En del av mitt liv där allt stod på sin kant och det enda som upprepades i mitt huvud var att min bror var död.
Minnen från när vänner satt och skrev testamenten ihop där man undrade vem som skulle få vilka bokmärken och vem som skulle ärva den rosa tröjan.
Minnen av hur texter skapades och hur musiken kom till.
Minnen av en kyss, av ett par ögon, minnen av A.
Hur jag kom dit efter en fest på kvällen, galet snygg kom jag in i hans hall, hans haka låg på golvet
och den kvällen ändrade allt. Det var då.

Nu är det nutid, druckit en flaska rosé ihop med fina tjejor.
Nu kommer efter dyningar och funderingar.
Jag undrar egentligen inte mycket, mer än vad han gör ikväll...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: