Starving for truth

2011-07-07 - 23:52:10 / Mellan himmel o jord
Avocado måste vara en av de godaste sakerna jag vet just nu.
Åt en avocado och gjorde en "kläm" macka med skinka, soltorkade tomater och ost.
Mumsigt. Nyttigt är det väl inte men bra kvällsmål efter en rätt stressig dag på jobbet.

Är trött på oärlighet,
är trött på trassel och strul.
Vill leva, vill må bra. Denna dag har varit nästan perfekt.
Jag har levt, mått bra.
Så snälla hjälp mig sista gången nu, och sen är vi kvitt med allt skit.
Sen kan jag gå vidare och du kan fortsätta med ditt.

Egentligen har inget speciellt hänt idag, men är bara lycklig.
Lycklig över mig själv, jag är bäst just nu. I min värld.
Ego-boost!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: