Tell me would you kill to prove you're right?

2011-07-11 - 13:10:45 / Mellan himmel o jord
Trots att jag inte sett dig på veckor, månader så älskar jag dig ännu.
Längtar efter ditt leende, dina ögon och dina ord.
Saknar ditt skratt och din varma famn.
Samtidigt som jag är så jävla förbannad, skulle vilja ge dig en rak höger eller en käft smäll.
Inte för att det skulle förändra något, varken min känsla eller dina känslor för henne.
Men det skulle kännas bättre för stunden.
Är så trött på att saker inte blir lösta, att jag är connectad med huset hur mkt jag än försöker
att ta mig därifrån.


Ska iväg mot en kväll på hospitalet. Känns skönt att få något att göra. Så ja inte sitter här o grubblar hela dagen.
Har kommit på en grym grej till min lägenhet, ska fota någon dag så får ni se!
Men dags att röra sig nu! PoK
2 Kommentarer
m y y s a n ♥

sv. jaa stället är hur fint somhelst! :) det är här i halmstad, mitt i ingenstans i en skog.

2011-07-11 @ 17:02:04
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Louise

SV: Hihi, jaa, det var superhärligt! :D

Allt bra? :)

2011-07-12 @ 18:24:40
URL: http://louisesnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: