The temptation to kneel

2011-07-28 - 06:29:43 / Mellan himmel o jord
Just nu, precis just nu vill jag verkligen sova!
Men nej. Sista förmiddagspasset innan en välbehövlig tre dagars ledighet.
Sömnlösa nätter verkar vara min specialitet, har hållt på ett bra tag nu.
Vaknar jag inte av illamående, eller av att det är kallt, eller av att det är varmt
eller av att jag är för trött (tro mig har hänt) eller av att jag gråter, är för glad, är för ledsen.
I know what you all say.. Stressad.
Ska ta tag i det någon dag, men inte idag! Matar min kropp med lite kaffe nu, lite kaffe sen och vid 16.00
ska jag gå hem sova och ladda upp inför en underbar kväll!

You are not scared of the dark, you are scared of what's in it
You are not scared of the heights,
you are afraid
of falling
You are not afriad of the people around you,
you are just afraid
of rejection
You are not afraid of love,
you are just afraid
of not being loved back
You are not afraid to let go,
you're just afraid to
accept the reality that she's/he's gone
You're not afraid to try again,
you are just afraid of
getting hurt for the same reason
2 Kommentarer
Carolina

Sv: Om jag inte minns fel så är den gjord av mamma, det är en vanlig "gjutjärns" ljustake egentligen tror jag som hon har dekorerat med snöre :)

2011-07-28 @ 08:46:34
URL: http://carolinahjelm.se
ida

Sluta stressa. Tro mig du vill inte vara i min sits :/

2011-07-28 @ 20:08:57
URL: http://idaanderbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: