Another meaningless text

2011-07-31 - 12:41:13 / Mellan himmel o jord
Hade en grym kväll ute på skeppet igår med Madde, Marcela, Tommy, Lisa och lite annat löst folk man träffade där.
Det var kul. Dock var musiken inte den bästa men vi röjde på endå. Var i princip nykter eller ja
hade druckit en halv vinare och en cider på 4 timmar så ser mig som nästan nykter. Men men.

Idag var jag snäll mot jobbet och tog på mig ett extra kvällspass. 14-22
Jobbar nu 5 kvällar i rad 14-22 och sen ledig en dag för att sen gå kväll igen och fm och sen em.
Underbart schema. Sen är ja återigen ledig 2 dagar för att sen jobba 5 förmiddagar i rad.
Men snart är det torsdag v.33 och då går jag på semester!!!! Lääängtar.
Nu är matlådan färdig, och dags att göra sig iordning..
See ya!



Känsla av lycka<3
1 Kommentarer
Marcela

tack för ännu en fin kväll!!

2011-07-31 @ 15:53:45
URL: http://mdiaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: