I can be who I wanna be, and start living my life for me

2011-07-05 - 16:09:29 / Cissi möter världen
Jag undrar vad dem tänker med, Vårdcentralen.
Hoppas proverna visar nånting, för normalt att må såhär är de fan i mig inte.
Aja jag får väl vänta tills ja slutar andas helt eller svimmar av så kanske dom gör något.
Morr...

Fått hem mitt nya databord idag, kommer bli snyggt och passa bra tror jag.
Börjar få mer och mer ordning i lägenheten, dock orkar jag inte göra så mycket då det känns som om jag går runt med konstant svindel och tappar balansen lite för fort. Men lite har jag fått i ordning.
Nu ska jag sova middag och hoppas att jag vaknar och allt är borta så jag får jobba!
Hatar att gå hemma =/

Den som tar ett hjärta
Borde veta vad som sker
När man säljer sin lögn
För att bota sin ensamhet

Du som tog mitt hjärta

Ge tillbaks det helt och rent
Och jag hatar att jag älskar dig
Så att jag nästan kvävs
Här i min ensamhet
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: