Dag 1 på medicin

2011-06-14 - 06:03:21 / Cissi möter världen
Så idag är första dagen på det nya jobbet, medicinavdelningen.
Ska gå som undersköterska vilket också är relativt nytt då jag fått göra mest syster uppgifter på praktiken.
Men det här kommer bli kul det känner jag på mig!
Är faktiskt små nervös, eller okej, jag är rätt nervös.
Inte så mycket för jobbet i sig, mera det faktum om jag är själv som ny.
Komma in i en stor skara människor och vara "den nya". Men det löser sig!

Sov faktiskt riktigt skönt inatt, somnade vid 22, vaknade igen vid 00 och sen sov jag enda fram till klockan 03
och sen somna om igen till 05.30 då klockan ringde. Gillas skarpt!
Nej nu måste jag kila!
Have fun out there!
1 Kommentarer
kicki

hej och godmorgon!

Allt väl med dig idag?

Lycka till på jobbet!

2011-06-14 @ 06:38:04
URL: http://loeria.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: