Du säger att du älskar mig...

2011-06-01 - 21:53:38 / Kärlek
Jag har ett dilemma..
En person som jag bryr mig om väldigt mycket ligger på sjukhus.
Hon är världens finaste lilla gumma. Jag vill besöka henne, jobbar bara nån avdelning därifrån
och känns som om hon skulle bli glad över att se mig där.
Men...Hon är mitt älskade ex's släkting, och jag vill inte tränga mig på,
vill inte vara ivägen, vill inte störa och vill inte göra någon irriterad..
Hur gör man?

Det är så fruktansvärt svårt att klippa banden, att bara lämna sina känslor åt sidan.
Bryr mig om alla så himla mycket fortfarande, och vet att jag inte behöver eller ska sluta bry mig
men mer det att jag får bry mig om dem alla i tystnad, utan handling, utan ord. På avstånd.
Jag tycker det är skit svårt faktiskt, hur gör man?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: