himmelfärds dagen är här!

2011-06-02 - 06:00:44 / Mellan himmel o jord
Ny dag, nya möjligheter, nya kunskaper!
Solen lyser = shorts! Dock är klockan bara 05.50 just nu så kan ju ändras men eeh
det är sommar nu. Så äre bara :)
Nästan så ser jag ut fast mörkare hår och gröna shorts, men ska ha en kofta, lite smycken osv.

Dock får man ta av sig allt igen sen när man kommer till sjukan, där är det juh naturlig och fin vi kör med haha.. Eller snarare ren och fin och inte bakteriespridare! :) Hämtat way massa böcker ifrån min pappa igår, så nu har jag ingen ursäkt till att inte göra hemtentorna mer än tidsbrist då.


Snart 3 månader sen, sjukt.. Du lämnade något runt mitt finger, nu hänger fortfarande runt min hals...

1 Kommentarer
juliaholmström ~ foto&vardag.

finfin blogg tjejen ! ^^ <3

2011-06-02 @ 13:53:51
URL: http://photobyjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: