Never regret things that made you smile

2011-06-22 - 17:26:58 / Mellan himmel o jord
Sitter hemma hos mamma, hårfärg i håret och fryser.
Har inte gjort mkt under dagen, vilat, beställt en ny tv och kollat resor till Thai och Bali.
Isabelle och jag kan inte riktigt bestämma oss, får se vad som väger tyngst vid beställningen.
Känns skönt att tänka på framtiden, för i framtiden mår jag säkert bra.
DU är inte en del av min framtid längre, jag har insett det nu, jag har accepterat det nu.
DU kommer aldrig bli en del av mig igen, JAG kommer aldrig bli en del av dig igen.


När den är veckan är över kommer jag inte ha något med dig, henne eller huset att göra.
Känns som att vänta på en befrielse, en väntan på att få börja om på nytt,
en väntan på att bli totalt ensam igen. Det var ett tag sen sist.
När denna vecka är över vill jag inte ha kontakt längre med DIG. Då ska allt vara klart.
Allt vara över.


Follow the rainbow to happiness, behind the clouds...
1 Kommentarer
Marcela

Var mormor och morfar som hade vasen innan de flyttade från huset. De hade allt möjligt hemma och jag fick plocka hur mycket jag ville där. :)



Du är stark Cissi, och du kan klara dig utan honom!

2011-06-23 @ 06:32:51
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: