Om det hade räckt med min kärlek till dig

2011-06-14 - 21:53:35 / Orden från mig
Även om jag går vidare, så älskar jag tanken på dig.
Jag blir fortfarande så lycklig av tanken på dig, tror inte alla tankar vet att jag har separerat från dig.

Ibland tror jag inte ens att jag är medveten om att jag är singel,
för jag ser mig fortfarande som upptagen.
Frågar någon om mig, eller om mitt liv så börjar jag alltid att prata om dig
och sen blir det en lång förklaring att du är mitt ex.. Jag förvirrar mig själv i allt virrvarr.

Viljan att förstå är inte samma sak som acceptans,
jag har accepterat att du inte vill vara med mig, men jag vill inte förstå det ännu..





Har jag kramat dig för hårt?
Säg något som kan få mig att förstå...
1 Kommentarer
Louise

SV: Hihi, tack! =)

Jag valde till slut de vita ;) Det var ett svårt val ;) Haha!

2011-06-14 @ 22:50:11
URL: http://louisesnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: